Просмотр по ключевому слову новий товар


Показаны результаты 1 - 11 из 11
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2019 Estimating the Degree of Novelty of a New Product: Innovative Approach Vasutinska, Y.; Kuzminska, N. Article -641968423 1774981324
2021 Аналіз впливу підвищення рівня якості нової продукції на її ціну Гусейнзаде, І.Р. Bachelous Paper 1550837 2697748
2012 Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 1518975 3167158
2020 Візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок Шепілов, Д.О. Masters thesis 1262210149 957020573
2010 Маркетингова модель інноваційного циклу створення нового товару Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 23960240 43607072
2022 Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок Денисенко, М.О. Bachelous Paper 595338804 1381891921
2009 Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 8071884 10881438
2016 Місце маркетингового тестування в інноваційному циклі створення нового товару Nahornyi, Yevhen Ihorovych Conference Papers 20261190 12247871
2009 Розроблення тактичних дiй по просуванню на ринок нового товару Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 10160792 7229705
2009 Рівень новизни товару як один із показників доцільності тестування нових товарів Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 350394223 1043866647
2012 Установлення оптимальної ціни на новий товар Чухрай, Наталія Іванівна; Беспалюк, Христина Мирославівна Article 43220205 66033931